Jdi na obsah Jdi na menu
 

 

Výsledky odvetných zápasů čtvrtfinále

17. 2. 2014

Výsledky odvetných zápasů čtvrtfinále:

Choceň "B" : Rychnov n/K   12:3 (6:1,5:1,1:1) postupuje Choceň "B"

Voděrady :  Řetová 9:5 (2:1,3:3,4:1) postupijí Voděrady

Dlouhoňovice : Č. Třebová "B"   3:2  (0:2,2:0,1:0) postupují Dlouhoňovice

Žamberk : Lanškroun "B"   5:0 kontumačně, postupuje Žamberk

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

postupuje SK Žamberk

(Rens, 18. 2. 2014 20:41)

Snad už to můžu napsat - dnešní zasedání vyslechlo obě strany, posoudilo předložené důkazy a rozhodlo o kontumaci druhého utkání play-off jakožto i následných penalt. Do další části postupuje SK Žamberk pro neoprávněný start hráče Lanškrouna a pro hrubé porušení zásad fair-play. Lanškroun následně prohlásil, že dál pokračovat nechce a nebude. Zasedání jim situaci ulehčilo a zakázalo jim činnost na zbývající 4 utkání = nemusí platit pokutu 10.000,- za odstoupení ze soutěže. Ještě poznámka k onomu hrubému porušení FP: hráč Lanškrouna nastoupil na cizí RP a následně se prokázal cizím občanským průkazem. Vše bylo zapsáno do Zápisu o utkání, přesto dnes na komisi zástupci trvali na své lži.

Re: postupuje SK Žamberk

(hlávka, 18. 2. 2014 21:24)

Můžu to potvrdit, čekám na oficiální zprávu ze svazu, kterou hned zveřejním.

Re: postupuje SK Žamberk

(hrač La, 19. 2. 2014 19:14)

Ještě chci dodat,že to byl hráč,který odehrál celou sezonu za B tým La opravněně a z duvodu překročení počtu zápasu za A tym (málo hráču) už nemohl nastoupit za B tym, i když nas Žamberk porazil v posledním kole 11:3,tak tento hráč hrál taky (ještě opravněně), ale jakmile jsme je potom porazili,tak už jim tento hráč vadil. Ano hrál na někoho jineho,protože nemohl hrát na sebe,ale je to člen Btymu a my ho nebudeme vyhazovat když s náma odehrál celou sezonu. Pro nás jsme Žamberk porazili,prtž jsme hrali v sestavě jako po celou sezonu. To vše pro objasnění.

Re: Re: postupuje SK Žamberk

(hráč La, 19. 2. 2014 23:25)

Toto objasnění jak tomu říkáš, je poněkud trapné a to co jste převedli za komedii ještě víc. Bylo to od vás předem promyšlené, lhaní předložení cizí občanky atd.atd. hnus a právem to bylo vše potrestáno. Máte akorát tak z ostudy kabát a to že se cítíš být vítězem svědčí o tvé hlouposti.

Re: Re: Re: postupuje SK Žamberk

(asi tak, 20. 2. 2014 15:08)

a svědčí o vaší malosti,neunesli jste prohru proti stejné sestavě, kterou jste porazili 11:3 a potom prohrali 7:5 a následně vypadli z PO. Mohli jsme nastoupit bez něj, měli jsme echo od předsedy STK, že ho budete konfrontovat,ptž jsme si mohli dovolit prohrát,ale je to náš hráč,tak hrál. Bohužel Žamberk to neunesl,že by vypadl,tak kolem sebe začal kopat. Ano postoupil u zeleneho stolu,ale po sportovní nikoliv. Ferově měli uznat,že na hřišti prohrali,ale vytahli jiny boj a zvítězili... Ano hokej dostal na prdel...

Re: Re: Re: Re: postupuje SK Žamberk

(Jára, 20. 2. 2014 17:29)

Je vidět že jsi blb, na svazu jste za idioty, mezi lidma jste za idioty a ty píšeš pořád takový sračky

Re: Re: Re: Re: Re: postupuje SK Žamberk

(?, 20. 2. 2014 20:59)

Nevím co tady řešíte.Podvod je podvod.Co by se stalo kdyby LA nebyl tak blbej a postavil ho normálně,takhle každej věděl že hraje černoch.Než by pánové na svazu spočítali kolik má odehráno za A, tak by byl konec soutěže a sportovně by bylo všechno ok.

Re: Re: Re: Re: postupuje SK Žamberk

(Rens, 26. 2. 2014 0:31)

Ano, mohli jste - a hlavně MĚLI jste - hrát bez něj. Potom bychom Vás nemuseli vláčet tímhle bahnem. Chci ale reagovat na tvé tvrzení - úplně mě mrazí vměšování předsedy STK (Radko Jasanský) do této záležitosti. Některé věci jsem s ním konzultoval a žádal ho, aby nepodnikal žádné kroky před samotným naplněním skutkové podstaty. To, že Vás zatepla varoval, považuji za podpásovku. Znamená to, že vzal telefon a oznámil Vám chystanou konfrontaci. Ponechme stranou Vaši neskutečnou drzost, že jste i přes varování předsedy STK o chystané konfrontaci nasadili "černocha" a věnujme se pro mě alarmujícímu faktu, že funkce předsedy STK v tomto případě nebyla nestranná. Pokud bude nějaké příště, tuto zkušenost určitě zohledním.

Neoprávněný hráč

(ZK-LA, 17. 2. 2014 8:46)

...na základě toho,ze byl spatřen už na předešlém utkání.Bohužel pro 100% utvrzeni ze strany Žamberka nebyl při domácím utkání nahlášen.

Re: Neoprávněný hráč

(fns, 17. 2. 2014 8:57)

je v tom bordel

Re: Re: Neoprávněný hráč

(ZK-LA, 17. 2. 2014 12:11)

Jasny,jak ho máš nahlasit,kdyz zápisy,soupisky nikde nejsou,během utkání je tuplem neseženeš.Do toho různý vyškrtávání,povolení,chybné info o zapasech,cizí registračky a kdo ví co ještě.Ano,je v tom bordel a temer pokazdy na to doplatí neviní.

Re: Re: Re: Neoprávněný hráč

(ještě aby ne, 17. 2. 2014 14:55)

Vždyť s tím vyjebávaj "béčka" celou sezónu, protože je jim to jednoduše usnadňováno.
Ať hrajou podle pravidel, nebo ať jdou do háje. Tohle si musí uvědomit samo vedení soutěže a taky význam účasti Chocně B.

Re: Re: Re: Re: Neoprávněný hráč

(LA LA, 17. 2. 2014 17:43)

Jaký pravidla máš namysli?

Re: Re: Re: Re: Neoprávněný hráč

(RPN, 17. 2. 2014 17:52)

Správně,Choceň B bych zrušil a hráčům bych dal doživotí nebo bych je pro výstrahu zastřelil.A tebe bych dal do útoku.

Re: Re: Re: Re: Neoprávněný hráč

(Sap, 17. 2. 2014 21:47)

Choceň bych tady vubec neřešil.Ta je dle mého názoru čistá.
Ale podivejte se na statistiku zápasů Č.T.-B a Lan.-B základní část
Č.T.-sobota=17,neděle=6 bodů
Lan.-pátek=12,sobota=6,neděle=0 bodů
Neděle je hracím dnem A-týmů,takže je potřeba se zamyslet i nad touto statistikou
Další zajímavost: zápas KLM Ledeč n.S-Lanškroun přeložen z 16.2.na 14.2..Docela
by mne zajimalo které mužstvo potřebovalo přeložit zápas

Re: Re: Re: Re: Re: Neoprávněný hráč

(soupisky, 17. 2. 2014 22:24)

Ani nevíš duvod přeložení,tak mlč. rozhodně to není kvuli B tymu,ale že největší hvězda Pilavka nemohl v neděli hrát,proto to bylo přeloženo. A za další z A tymu mužou hrát jen předem potvzení hrači od STK,jiní ne a každy zapas se předkládají rozhodčím dva papíry s A soupiskou a B soupiskou. Zatimco tymy ktere nemají B tym tak toto dělat nemusejí. Za další,když B tým nema hráče a chce nějakeho noveho do týmu,tak ho musí nejdřive dát potvrdit přez komisi,toto opět ostatní nemusí dělat. Tak nevím potom kdo to má těžší?

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neoprávněný hráč

(Sap, 21. 2. 2014 14:59)

To že nemůže hrát jeden hráč není důvod k přeložení zápasu.Na doplnění hráčů A-týmu slouží B-tým a ne naopak

Re: Re: Re: Re: Re: Neoprávněný hráč

(Funs, 18. 2. 2014 8:12)

Jasne,ze Lanškrounské.Ale to se vi,ze by pak nehráli někteří hráči ci hrac z A tymu.Ale o to tu zas tak nejde,pokud by ty starty mohl jeste využít.Je to furt podle pravidel.Jde o jinou věc přeci,o černého hráče,který hrál minimálně poslední dvě utkání a podle nových info ne jen ty.Vsak ony bozi mlyny melou a pokud ne,tak domelou v dalsi sezóně.Zamberk to umí dat sežrat.

Re: Neoprávněný hráč

(postup, 17. 2. 2014 18:05)

I kdyby ten zapas byl zkontumovan ve prospěch Žamberka,tak najezdy už jsou regulerní,ptž to už je nový zapas. Takže postup Lanškrouna.

Re: Re: Neoprávněný hráč

(To asi těžko, 17. 2. 2014 18:14)

páč k zápasu nastoupil hráč, který hrál na černo (a je uplně fuk, jestli nájezd jel, či nikoliv)